مصاحبه آرشیو خبر ها
رفتار آنتونیو كونته با من در یوونتوس بسیار دیوانه‌وار بود

رفتار آنتونیو كونته با من در یوونتوس بسیار دیوانه‌وار بود

من رقیبی برای یوونتوس در رقابت‌های این فصل سری آ نمی‌بینم؛ تیم‎های دیگر از جمله ناپولی چاره‌ای جز تلاش برای كسب مقام دومی ندارند. دست‌كم تقابل مستقیمِ دو تیم با هم به خوبی اثبات كرد كه حتی آنها نیز رقیبی جدی برای یووه محسوب نمی‌شوند.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنیپ وینچنتزو یاكوئینتا مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 2007 تا 2013 در گفتگو با La Gazzetta dello Sport می باشد.

 

تركیبّ ایده‌آل برای خط حمله یووه

 

تركیب رونالدو و دیابالا بهترین زوج برای قرار گرفتن در خط حمله یوونتوس است. مانژوكیچ هم بازیكنی شگفت‌انگیز است كه در بازی‌های اخیر یووه با فضایی كه از طریق CR7 برای او در جریان بازی فراهم شده، گل‌های مهمی برای بیانكونری به ثمر رسانده است. شاید استفاده چرخشی از او و دیبالا در كنار رونالدو بهتر از قرار گرفتن هر سه آنها در تركیب باشد.

 

خداحافظی با فوتبال با لباس یووه

 

رفتار آنتونیو كونته با من در یوونتوس بسیار دیوانه‌وار بود. وقتی او به یوونتوس آمد به من گفت كه باید در سریع‌ترین زمان ممكن به آمادگی كامل برسم؛ او به شدت مرا زیرنظر گرفته بود و مدام پیگیر وضعیت من بود. او كمی بعدتر در گفتگویی دو نفره و خصوصی به من گفت اگر نمی‌توانی با برنامه‌های من در تیم هماهنگ شوی جای هیچ نگرانی نیست و می‌توانی تیمی دیگر را به صورت موقت انتخاب كنی. با این حال حتی بعد از انتقال قرضی‌ام به چزه‌نا و مصدومیت در این تیم نیز، كونته همچنان جویایِ روند بهبودی و آمادگی‌ام بود و به نوعی با این كار از من حمایت می‌كرد. اما روند نامطلوب و كندِ بهبودی زانویم باعث شد تا در تابستانِ سال 2013 و همزمان با پایانِ زمان قراردادم با یووه، چاره‌ای جز جدا شدن از این تیم نداشته باشم. اتفاقی كه باعث شد تصمیم بگیرم در سی و چهار سالگی و برای همیشه از فوتبال نیز خداحافظی كنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: